|
Transseksualne, przyjazne forum dla TS i ich przyjaciół. Witamy na Pomarańczowym Forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
administrator Tytan - Administrator
Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1231 Skąd: Z różnych miejsc
|
Wysłany: Nie Maj 25, 2008 06:40 Temat postu: Regulamin. |
|
|
1. Uzupełnij rzetelnie profil użytkownika. Umyślny brak danych osobowych lub podawanie fałszywych danych w profilu będzie równoznaczne z banem.
2. Zanim napiszesz pierwszego posta przywitaj się w odpowiednim do tego wątku oraz napisz nam o sobie abyśmy mogli się lepiej poznać:
3. Zanim napiszesz nowy post sprawdź w archiwum czy temat nie był już poruszany - do tego służy funkcja "szukaj", lub przejrzyj FAQ - link.
4. Zadając pytanie pisz tak, by było jasne o co chodzi w temacie. Nie zadajemy pytań typu: "Mam problem" "Czy wiecie ?" itd. W tytułach zakładanych tematów nie używamy WIELKICH LITER i wykrzykników!
5. Staraj się pisać bez błędów, jasno, logicznie, używając prawidłowo zasad języka polskiego w tym przestrzeganie ortografii, oraz pisanie do swojego odbiorcy z wielkiej litery - szanuj swego odbiorcę w piśmie i słowie. Pamiętaj że możesz edytować swoje posty. Poprawić błędy, literówki czy wycofać się z głupiej wypowiedzi !
6.Umieszczając zdjęcia na forum staraj się aby nie przekraczały one rozmiaru 800x600 i wagi do 200KB. Nie wszyscy maja szybkie łącza.
7. Posty niezwiązane z danym tematem i bzdurne będą kasowane bez uprzedzenia.
8. Na danym forum umieszczaj tematy oraz odpowiedzi zgodne z tematyką danego podforum.
9. Jeśli nie masz nic do powiedzenia w temacie, to nie pisz. Forum to nie chat.
10. Nie nabijaj postów na forum. Jeśli to robisz, zarządzający forum może dać Ci upomnienie, ostrzeżenie, zablokować możliwość pisania na forum lub usunąć konto bez wcześniejszego uprzedzenia - co będzie także odnotowane w specjalnym dziale na forum, wraz z podaniem uzasadnienia.
11. Niedopuszczalne są posty (odpowiedzi) typu "Zgadzam się", "Racja" itp. Swoje wypowiedzi staraj się rozwinąć i poprzeć jakimiś argumentami. Same przytakiwanie nie zawiera treści merytorycznej.
12. Nie wyciągaj topiców sprzed paru miesięcy, chyba że masz do dodania coś nowego, wnoszącego do tematu.
13. Niedozwolone jest prowadzenie osobistych dyskusji między użytkownikami (forum nie jest miejscem na rozstrzyganie osobistych rozgrywek). Zabrania się obrażania innych członków forum. Jeśli poczujesz się dotknięty lub urażony jakimś tematem lub wpisem na forum, to możesz domagać się od administratorów lub moderatorów usunięcia postu, lub całego wątku.
14. Znieważenie któregokolwiek członka Administracji (Administratora, czy Moderatora) jest niedopuszczalne!. Za wulgarne odnoszenie się do członka Administracji, czy publiczne wyzwiska w stronę któregokolwiek z wymienionych grożą sankcje w postaci:
a) W przypadku gdy doszło do tego w sposób incydentalny - usunięcie z grupy użytkowników mających prawo do pisania na forum, aż do odwołania.
Zostaje to odnotowane w stosownym do tego wyznaczonym dziale wraz z podaniem przyczyny usunięcia
b) W przypadku , gdy dochodzi do tego w sposób notoryczny, świadomie i celowo - użytkownik zostaje zbanowany.
Zostaje to odnotowane w stosownym do tego wyznaczonym dziale wraz z podaniem przyczyny usunięcia.
Szanujmy się wzajemnie.
15. Konto założone przez użytkownika, które zamierza używać, do stwarzania nieporozumień i celowego zamieszania, będzie w trybie natychmiastowym banowane. Konta o takim przeznaczeniu, nadanym przez jego właściciela nie będą tolerowane, zatem ewentualne skargi użytkownika posiadającego takie konto w tym przypadku nie będą rozpatrywane. Podszywanie się pod inne osoby i robienie zamieszania na forum będzie skutkowało także banem dla tego użytkownika bez uprzedzenia..
16. Nie umieszczaj na forum treści niezgodnych z prawem, obraźliwych, wulgaryzmów, propagujących przemoc, erotyki przekraczającej granice dobrego smaku. Forum może być wykorzystywane tylko zgodnie z obowiązującym prawem oraz netykietą.
17. Wszystkie komentarze i przemyślenia publikowane są przez użytkownika na własną odpowiedzialność i jednocześnie stają się one wiadomościami publicznymi.
18. Jeśli masz jakiś problem napisz do jednego z moderatorów odpowiedzialnych za dane podforum lub do administratora..
19. Tylko administratorzy i moderatorzy mają prawo do zwracania uwagi forumowiczom.
20. Decyzje administratorów oraz moderatorów nie podlegają komentowaniu na forum - można to robić poprzez PW.
21. Używanie 2 nicków na forum jest równoznaczne z banem obydwu.
22. Konta osób zarejestrowanych na forum bez jakiegokolwiek postu są automatycznie usuwane po 1 miesiącu od zarejestrowania :
23. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu tego forum możesz się liczyć z:
- Modyfikacją wiadomości, w której został złamany regulamin.
- Usunięciem wiadomości.
- Ostrzeżeniem dla autora wiadomości, przy czym:
a. otrzymanie więcej niż 3 = zablokowanie możliwości pisania postów,
b. otrzymanie więcej niż 6 = zablokowanie możliwości wejścia na forum,
c. ostrzeżenia z upływem czasu nie wygasają,
d. w zależności od rangi nadużycia możesz otrzymać 1-3 ostrzeżeń.
- Czasowym zablokowaniem możliwości pisania na forum.
- Zablokowaniem na stałe Twojego konta.
24. Od wszelkich decyzji można się odwoływać TYLKO bezpośrednio u administratora lub moderatorów odpowiednio uzasadniając swoje racje.
25. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikowania niniejszego regulaminu bez uprzedzenia.
26. NIE LINKUJEMY SWOICH WŁASNYCH STRON JAKO TEMAT (chcesz zlinkować swoją stronę ? do swojego opisu wstaw link) _________________ Proszę czytać ogłoszenia!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Nie Maj 25, 2008 06:40 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|